نوشته شده توسط : ادمین

دستگاه وکیوم مردانه یک محصول بی نظیر است که می توان برای درمان مشکل نعوظ و کوچک بودن آلت از آن استفاده کرد. این محصول بدون هیچ نوع عارضه جانبی کمک می کند به نتیجه دلخواه برسید.حتی در صورتی که از سلامت جسمی کاملی برخوردارید می توانید از این محصول بی نظیر برای بزرگ کردن الت استفاده نمایید! دقت کنید برخلاف اکستندر که با ایجاد کشش در بافت آلت منجربه افزایش سایز در بلند مدت می شود (مسلما مدت زمان تاثیر هم متقابلا بیشتر است) ، تاثیر وکیوم مردانه به دلیل نحوه عملکرد آن موقت است و لازم است پیش از هر مقاربت مورد استفده قرار گیرد. اما مزیت آن نیز عدم وجود عارضه جانبی می باشد.

عملکرد وکیوم مردانه

علت اصلی شل شدن و افتادگی آلت تناسلی مردانه عــدم ورود حجم خون کافــی به درون بافت آلت می باشد. دستگاه وکیوم با بهره گیری از مکانیـــزم مکش باعث ورود حجم خون کافی درون بافتـهای اسفنجــــی آلت تناسلی شده و حجم بافتها را افزایش داذه و باعث گشادشــدن وریـــدها می شود. این امر مقدار جریان خون در گردش در آلت را بالا مـیبرد که منجربه برطرف شدن مشکل نعوظ  و بزرگ کردن الت میشود.



:: بازدید از این مطلب : 268
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

۱ – روغن خراطین برطرف کننده گودی زیر چشم

عوامل زیادی مثل بیماری ، کم خوابی، مصرف سیگار ، کم خونی و دیگر دلایل سبب گودی زیر چشم می شود. وقتی پوست به رگهای سیاه زیر چشم نزدیک می شود، به رنگ سیاه دیده می شود. این موضوع بر زیبایی انسان تاثیر گذار است ، کرمهای شیمیایی زیادی برای رفع گودی زیر چشم وجود دارد که به علت نازک بودن پوست زیر چشم در دراز مدت سبب آسیب به آن می شود.

روغن خراطین با خاصیت افزایش خون رسانی خود این مشکل را بطور کامل برطرف می کند اما شما باید حدود چند ماه از این روغن استفاده کنید تا به نتیجه دلخواه برسید.

Image result for ‫روغن خراطین‬‎

۲ – از بین بردن خطوط صورت با استفاده از روغن خراطین

با افزایش سن و تغییر حالت مدام چهره خطوطی بر روی پیشانی به وجود می آید که به اصطلاح به آن خط اخم می گویند.همچنین قرار گرفتن ساعات متوالی در زیر نور خورشید خطوطی را در اطراف چشم پدیدار می کند. این خطوط علاوه بر اینکه حس پیری را به انسان القا می کند ، زیبای صورت را کاهش می دهد. بسیاری از افراد برای رفع این مشکل به سراغ عمل های جراحی ، کشیدن پوست و بوتاکس می‌روند.

هزینه این عمل ها بسیار بالاست و اگر از بوتاکس تقلبی استفاده شود خسارات جبران ناپذیری را به پوست وارد می کند. روغن خراطین به دلیل کلاژن سازی و ترمیم پوست این مشکل را تا حد زیادی حل می کند به شرط اینکه از روغن خراطین اصل استفاده کنید همچنین صبوری به خرج دهید.

۳ – روغن خراطین افزایش دهنده دائمی قطر و سایز آلت تناسلی آقایان

از محبوب ترین ویژگی ها روغن خراطین حجم دهندگی بر روی بافت اسفنجی می باشد. خیلی از آقایان نگران طول و سایز آلت تناسلی خود هستند متخصصین می گویند برای داشتن یک رابطه جنسی طبیعی طول ۱۴ سانت کافی است. اما خیلی از افراد تمایل دارند این مقدار را به ۱۹ الی ۲۰ سانت افزایش دهند. بسیاری از این افراد یا از دستگاه بزرگ کننده آلت مثل لارجر باکس استفاده می کنند و یا به درمان های شیمیایی مثل ژل های بزرگ کننده آلت روی می آورند.

درست است که این درمان های شیمیایی و پزشکی به سرعت تاثیر گذار هستند اما در دراز مدت ممکن است سلامت جنسی فرد را به خطر بیندازد. بهترین جایگزین این درمان ها را ابن سینا در قرن پنجم به مردم دنیا پیشنهاد کرد و این درمان چیزی نبود جز استفاده از روغن خراطین. شاید چند سالی است که اسم روغن خراطین را برای درمان کوچکی آلت تناسلی شنیده باشید. اما استفاده از این روغن در ایران سابقه تاریخی دارد.

۴ – بزرگ کردن باسن و سینه خانم ها به وسیله روغن خراطین

کوچک بودن باسن و سینه از مواردی است که اعتماد به نفس خانم ها را کاهش می دهد. مشکل دیگری بانوان با اندام خود دارند افتادگی ، بد فرم بودن و شل بودن سینه و باسن است. روغن خراطین اصل نه تنها سبب حجم و بزرگ شدن سینه و باسن خانم ها می شود بلکه خاصیت سفت کنندگی و فرم دهندگی را دارا می باشد. کافیست چند قطره از روغن خراطین را در محل مورد نظر ریخته مدت چند دقیقه طوری ماساژ دهید که روغن به طور کامل جذب شود.



:: بازدید از این مطلب : 262
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

قبل از اینکه به سراغ مزایای دستگاه وکیوم مردانه برویم، می‌توانیم این موضوع را از دو جهت کاملاً متفاوت بررسی کنیم. اگر روند مقالات قبلی ما را دنبال کرده باشید، دستگاه وکیوم مردانه هم به عنوان بهترین راهکار برای درمان اختلال نعوظ و هم به عنوان یک راهکار مناسب برای افزایش اندازه آلت تناسلی مطرح می‌شود.

Image result for ‫وکیوم مردانه‬‎

درمان اختلال نعوظ: این یک واقعیت است که دستگاه‌های وکیوم بیشتر برای درمان اختلال نعوظ به کار گرفته می‌شوند و طراحی اولیه آن‌ها هم بر همین اساس صورت گرفته است. این دستگاه‌ها با ایجاد وکیوم یا خلأ منجر به ایجاد یک فشار منفی در اطراف آلت تناسلی می‌شوند که به مرور زمان جریان خون به داخل آن را افزایش می‌دهند. افزایش فشار خون منجر به پر شدن بافت اسفنجی آلت تناسلی شده و به اصطلاح فرد به حالت نعوظ کامل می‌رسد.

افزایش اندازه آلت تناسلی: این مورد بیشتر به دلایل غیر مستقیم مطرح شده است و تاکنون چند مقاله برای تأیید آن منتشر شده است. این دانشمندان معتقدند که افزایش جریان خون تازه به داخل آلت تناسلی همانند سایر ارگان‌های بدن باعث رشد آن می‌شود. این افزایش اندازه هم در طول و هم در عرض آلت تناسلی دیده می‌شود. بزرگ شدن آلت تناسلی به اندازه یک تا ۳ سانتیمتر به دلیل استفاده مکرر و منظم چیزی است که در اکثر مقالات به آن اشاره شده است.

با وجود همه خوبی‌ها و بدی‌هایی که دستگاه وکیوم آقایان می‌تواند داشته باشد، باید قبول کنیم که یکی از این مهم‌ترین راهکارهای درمان ناتوانی جنسی است. به همین دلیل می‌توانیم به ۸ مورد از مزایای دستگاه وکیوم آقایان در ادامه اشاره کنیم.

برای افراد با محدوده سنی مختلف کاربرد دارد

این می‌توانید یکی از مزایای دستگاه وکیوم آقایان معرفی کرد که باعث اطمینان خاطر افراد مختلف می‌شود. اختلال نعوظ یک موضوع شایع است که حتی ممکن است برای افراد با سن کم رخ دهد. البته این اختلال در افراد جوان به صورت مقطعی است و برای افراد بزرگسال بیشتر به صورت مزمن رخ می‌دهد. بنابراین با توجه به شرایط استفاده از دستگاه و همچنین مکانیسم عملکرد آن، افراد در محدوده سنی مختلف امکان استفاده از این دستگاه را دارند.

نکته مهم: پزشکان استفاده از دستگاه وکیوم آقایان را برای کسانی که سالم هستند توصیه نمی‌کنند، مگر برای افزایش اندازه آلت تناسلی.

برای افراد دارای مشکل روانی و فیزیکی مناسب است

اختلال نعوظ ریشه در مشکلات روانی و مشکلات فیزیکی فرد دارد. از لحاظ روانی مشکلاتی مانند تنش شغلی، تنش خانوادگی، شرایط بد اقتصادی و موارد مشابه در این مشکل تأثیرگذار هستند. این در حالی است که مشکلاتی مانند تصادف، آسیب دیدگی نخاع، ضربه به قسمت کمر و موارد مشابه آنها از جمله مشکلات فیزیکی هستند. جالب اینکه دستگاه وکیوم مردانه کاری به این مشکلات ندارد و به عنوان یک راهکار درمانی عمومی استفاده می‌شود. این مورد از مزایای دستگاه وکیوم آقایان برای کسانی مناسب است که در مورد مشکلات جسمی خود نگران هستند.

به صورت غیرمستقیم بر روابط عاطفی مؤثر است

 طبیعتاً همسر و شریک جنسی مردان به طور مستقیم تحت تأثیر اختلال نعوظ آنها قرار می‌گیرند. در وهله اول خود مردان بابت این مشکل تحت فشار هستند که منجر به ایجاد یک شرایط غیر طبیعی برای آن‌ها می‌شود. این شرایط غیر طبیعی بر حالت روحی زنان هم تأثیر گذار است و از طرف مقابل کیفیت رابطه جنسی آنها را هم تحت تأثیر قرار می‌دهد. این مشکل در کوتاه مدت در اختلال نعوظ مقطعی قابل چشم پوشی است. اما در بلند مدت می‌تواند مشکلات زیادی به وجود بیاورد که در این صورت دستگاه وکیوم مردانه می‌تواند این چالش‌ها را از بین ببرد.



:: بازدید از این مطلب : 275
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : شنبه 26 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

استفاده از پرس سرد از میوه درخت آرگان مراکشی (Argania spinosa) بدست می آید که بسیار مغذی است. درون آن دانه ای است که روغن آرگان از آن تولید می شود. برای قرن ها، که قدمت آن حداقل به ۶۰۰ سال قبل از میلاد می رسد، اهالی فنیقه از این روغن برای درمان و افزایش زیبایی استفاده میکردند.

بومیان جنگل آرگان مراکش، دانه ها را برای استخراج روغن گرانبهای آن می فشردند و به عنوان یک مکمل غذایی برای بهبود زخم، و تغذیه پوست و مو استفاده می کردند. آن چیزی که این روغن را سودمند می سازد، این است که غنی از ویتامین های A، C و E و همچنین آنتی اکسیدان ها، لینولئیک اسید و اسیدهای چرب امگا ۶ است. هنگامی که به صورت خارجی استعمال شود، می تواند به افزایش تولید سلول کمک کند، که منجر به پوست و موی سالم تر می شود. به همین دلیل است که شما ممکن است متوجه آن شده یاشید که در میان لیست مواد تشکیل دهنده بسیاری از محصولات زیبایی با کیفیت، روغن آرگان اغلب گنجانده شده است.

روغن آرگان می تواند در هر دو لوازم آرایشی و آشپزی برای بهبود همه چیز از ظاهر پوست تا سلامت قلب استفاده شود.

Related image

۱- درمان آکنه

تری ترپنوئیدها به طور طبیعی در روغن آرگان یافت می شوند و مزایای سلامتی شگفت انگیزی برای پوست ارائه می کنند، از جمله درمان آکنه ملایم و بهبود زخم های مرتبط با آکنه. همچنین در مطالعات اثبات شده که موجب کاهش سطح چربی پوست در افراد دارای پوست چرب، کاهش چربی و بهبود ظاهر کلی می شود.

همان طور که روغن آرگان حاوی مقدار بالایی لینولئیک اسید است، به کاهش التهاب ناشی از آکنه کمک می کند و به درمان سلول های پوستی آسیب دیده کمک می کند. اگر از آکنه رنج می برید، می توانید از آن به عنوان بخشی از دستورالعمل استفاده از تونر استفاده کنید. این روغن کمک می کند تا به پوست شما درخشش دهد و با جوش ها مبارزه کند. ساده است، در یک لیوان آب جوش یک کیسه چای سبز بیاندازید و اجازه دهید ۱۰ دقیقه بماند. کیسه چای را بردارید و اجازه دهید تا به دمای اتاق برسد. ۲ تا ۴ قطره روغن آرگان و یک قطره روغن درخت چای به آن اضافه کنید. از آن برای بعد از پاکسازی و قبل از مرطوب سازی استفاده می کنید.

برای ناحیه های سرسخت، چند قطره روغن آرگان را روی کف دست خود بریزید و به آرامی آن را روی پوست بمالید.



:: بازدید از این مطلب : 263
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 مرداد 1398 | نظرات ()