مزایای روغن آرگان در طول تاریخ
نوشته شده توسط : ادمین

این گیاه از هسته درخت ارگان (Argania spinosa L.) حاصل می شود ، این روغن گیاه منحصر به مراکش است اما از نظر تاریخی استفاده روغن روغن آرگان نبود. مردم در سراسر جهان از بسیاری از مزایای روغن آرگان برای کمک به درمان عفونت های پوستی ، نیش های گزاف و لک های پوستی استفاده کرده اند. و اکنون در سراسر جهان توسط مردان و زنان استفاده می شود و به دنبال یک مرطوب کننده موثر و طبیعی برای پوست و مو هستند. (3)

 

یکی از دلایل اصلی خرید روغن آرگان بسیار درمانی است ، زیرا سرشار از ویتامین A و ویتامین E است. با این حال ، روغن ارگان مراکش نیز دارای آنتی اکسیدان ها ، اسیدهای چرب امگا 6 و اسید لینولئیک است. تحقیقات نشان می دهد که هنگامی که روی پوست اعمال می شود ، مزایای روغن آرگان شامل کاهش التهاب در ضمن مرطوب کردن پوست است. (4)

 

در صورت استفاده خارجی ، تروکوفرول از ویتامین E به تقویت تولید سلولی و در عین حال ترویج پوست و مو سالم کمک می کند. به همین دلیل است که شرکت های آرایشی آن را در محصولات ضد پیری بالا ، مراقبت از مو و پوست خود قرار می دهند.

 

خبر خوب این است که برای به دست آوردن مزایای روغن آرگان لازم نیست محصولات لوکس و مویی را برای مراقبت از پوست خریداری کنید. شما می توانید فقط روغن خریداری کنید ، و آن را به یک افزودنی همه کاره برای روال زیبایی خود تبدیل می کند. اگرچه 100 درصد روغن آرگان می تواند گران باشد ، فقط یک یا دو قطره مو و پوست را در طول روز تغذیه می کند.





:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 مهر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: