نوشته شده توسط : ادمین

کاربرد دستگاه وکیوم مردانه

بدون شک از سخت ترین مسائل و مشکلات زندگی یک مرد این است که زمان رابطه جنسی اش مشکل شل شدگی آلت تناسلی اش (مشکل نعوظ) را داشته باشد.مشکلی که هم بروی اعتماد به نفس و لذت خود شخص تاثیرگذار بوده و هم به عنوان موضوعی سرد کننده بروی شریک جنسی است!

 

دستگاه وکیوم مردانه محصولی است که می تواند روش مناسبی برای درمان اختلال‌نعوظ آقایان(سفت شدن وبزرگ کردن آلت تناسلی) باشد و بدون هیچ گونه عوارض جانبی می‌تواند کمک تان کند تا هم برای قبل از شروع رابطه جنسی تان و هم در طول درمان از آن استفاده نمایید و در سریع ترین زمان و به راحت ترین شکل به نتیجه دلخواه تان برسید.و اگر در سلامت جسمی کاملی قرار دارید می توانید از آن برای افزایش سایز و ضخامت آلت تان استفاده نمایید تا هم خود و هم شریک تان از رابطه جنسی که دارید لذت ببرید!

که این مشکل در اکثر موارد به دلیل ضعف در بافت آلت،مشکلات روان زادی،عدم ورود خون کافی به بافت آلت و یا بیماری می‌باشد.

دستگاه وکیوم با ایجاد مکش باعث ورود خون با فشار به بافت های اسفنجی آلت شده ،حجم بافت های آلت تناسلی را افزایش داده و باعث گشادشــدن سینوزوییـــدها و شریان‌ها می شود

و در نتیجه با افزایش جریان خون در آلت نعوظ کامل انجام می‌شود.

در نتیجه به نوعـی باعث تقــویت و توانبخشی به واسطه پر و خالـــی شدن بافت آلت از خــون(انقباض و انبساط)می‌شود.

و از آن رو که عملکرد این دستگاه در راستای عملکرد آلت تناسلی می‌باشد فاقد عوارض جانبی است که در نتیجه مصرف دارو های پیش می‌آید.

 

روش های بزرگ کردن آلت تناسلی

دستگاه وکیوم به دو منظور مورد استفاده قرار می‌گیرد:

قبــل از نزدیکی ( به عنوان روشی جهت ایجاد نعوظ )

تمرینی ( در طول درمان )

چه کسی باید از یک دستگاه انقباض خلاء استفاده کند؟

دستگاه های انقباض خلاء ایمن هستند و می توانند توسط بیماران مبتلا به اختلال نعوظ در بسیاری از شرایط، از جمله:

ورود جریان خون ضعیف به آلت تناسلی

افراد دیابتی

افرادی که جراحی سرطان پروستات یا روده بزرگ انجام داده اند

افراد دارای مسائل روانشناختی مانند اضطراب یا افسردگی

اثرات جانبی دستگاههای انقباض خلاء چیست؟

نعوظی که توسط دستگاه خلاء خلاء به دست می آید، همانند نعوظ طبیعی نیست.آلت تناسلی به رنگ قرمز رنگ می شود و می تواند سرد یا خمیده باشد.سایر عوارض جانبی می تواند شامل موارد زیر باشد:

 

علامت سیاه و آبی یا ناحیه کوچک کبودی بر روی آلت تناسلی.این عارضه معمولا بدون درد است و به طور کلی در چند روز حل خواهد شد.

کاهش نیروی انزال،تضعیف انزال یا اسپرم در زمان ارگاسم.این عارضه خطرناک نیست و معمولا باعث درد نمی شود.منگنز معمولا هنگامی که گروه تخلیه برداشته می شود، از بین می رود.به طور کلی، این امر با لذت نبردن از اوج لذت و ارگاسم مواجه نیست.



:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

روغن خراطین که از نوعی کرم خاکی تهیه می‌شود یکی از طبیعی ترین روغنها محسوب شده که امروزه به عنوان یک راهکار طبیعی با نتایج شگفت‌انگیز برای افزایش حجم لب، گونه، باسن، سینه و … می‌باشد. روغن خراطین با دارا بودن ویتامین‌های ریبوفلاوین، پانتونیک اسید، تیامین، پیریدوکسین، ویتامین ب۱۲، اسید فولیک و بیوتین تاثیر به سزایی در غذا رسانی به بافتهای پوستی دارد.  اگر می‌خواهید با روغن خراطین بیشتر آشنا شوید این مقاله را تا پایان مطالعه نمایید.

معرفی روغن خراطین:

خواص روغن خراطین:

این روغن خواص گسترده ای داشته، امروزه از آن در صنایع آرایشی و مد استفاده فراوان می‌شود، همچنین خواص درمانی متعددی نیز دارد، برخی از مهمترین خواص این روغن عبارتند از:

 

روغن خراطین حجم دهنده گونه، لب و سفت کننده عضلات سینه و باسن است.

از این روغن به منظور افزایش حجم گونه، لب و … استفاده می‌گردد.

استفاده از این روغن یک راه طبیعی و دائمی برای افزایش حجم اندامهای مورد نظر بدن است.

عملکرد روغن خراطین:

روغن خراطین نوعی کمپلکس گلیکولیپوپروتئینی می‌باشد که خواص متفاوتی نظیر اثرات آنتی اکسیدانی و محرک رشد سلولی دارد. این روغن باعث بازسازی اپی تلیوم و افزایش سنتز برخی فاکتور های رشد می‌شود. در مکانیسم این محصول می توان افزایش مقدار کلاژن و آرایش منظم تر رشته های کلاژنی، تکثیر فیبروبلاستی، تحریک روند رگزایی و کاهش تعداد سلول های آماس کرده اشاره کرد. ترکیب اثر این فرآیندهای عملکردی را می‌توان به شکل افزایش حجم و اندازه بافت ‌های عضلانی بدن شاهد بود.

کاربرد روغن خراطین برای ورزشکاران و پرورش اندام:

استعمال این روغن برای ورزشکاران پرورش اندام جهت سرعت رشد عضلات و حجم‌دهی بر یک یا چند عضله خاص مفید است.روغن خراطین روغنی معدنی و طبیعی است و در پی آن عوارض جانبی مواد شیمیایی را در بدن ایجاد نخواهد‌کرد. ورزشکاران زیادی با تزریق آمپول‌های شیمیایی و هورمونی به دنبال افزایش رشد و سرعت بخشیدن به حجیم شدن عضلات هستند. با استفاده از این روغن نتیجه‌‎ای مطلوب حاصل شده و عوارض جانبی و خطرات محتمل هم تا حد بسیار زیادی کاهش می‌یابند. قبل از مصرف روغن ۲ یا ۳ بار آن را روی پوست ناحیه بازو تست کنید و در صورتی که حساسیت پوستی بروز نداد می‌توانید از روغن به راحتی روی کل سطح بدن استفاده کنید.

 

تقویت و رشد موها با روغن خراطین:

همه خانم‌هایی که با تقویت مو‌هایشان سر و کار دارند تا بحال باید تاثیر فاکتور‌های متعددی روی موهایشان را احساس کرده باشند. از جماله این موارد می‌توان به شرایط آب و هوایی، میزان رطوبت هوای محیط، حالات روحی، استرس، تغذیه و هچنین مصرف مواد مراقبتی متناسب با نوع مو اشاره کرد. از دیگر خواص روغن خراطین کمک به تقویت و رشد موها بوده که باعث شادابی و لطیف شدن مو می‌گردد. این روغن خشکی مو‌ها را تا حدود زیادی از بین می‌برد و با تحریک رشد سلولی موجب افزایش رشد مو و به مرور سالم‌تر شدن مو‌ها می شود. در کنار استفاده از این روغن روی سطح پوست می‌توان مراقبت‌های جانبی از مو مثل بهبود تغذیه را به عنوان مکمل درمانی انجام داد. با حذف مواد قندی مصنوعی فراوان و کاهش تغذیه با فست فود به مرور ریزش موهایتان هم کاهش خواهد‌یافت.



:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

به این دلیل گانودرما را با نام پادشاه گیاهان دارویی می نامند که حاوی مقادیر زیادی از مواد زیر که در طبیعت و تغذیه های ناسالم جوامع امروزی به ندرت یافت می شوند و نیازهای ضروری برای حفظ عملکرد صحیح و سلامتی هستند و بدن تحت تاثیر این کمبودها دچار اختلال و حتی بیماری می شوند که در نتیجه مصرف داروهای شیمیایی و مهمتر از آن عوارض داروهای شیمیایی افزایش می یابد .

قهوه گانودرما یکی از محصولات جدید است که از این قارچ درست می شود و تمام خواص آن را در خود دارد.

گانودما به عنوان یک قارچ با خواص اعجاب انگیز بدون عوارض و دارای قابلیت چشمگیر در بهبود بسیاری از بیماریها و همچنین کاهش عوارض داروهای شیمیایی می شود چینی ها معتقدند که این قارچ ای نماد زندگی و شانس سلامتی طول عمر و حتی جاودانگی است و سابقه درمانی آن به بیش از چهار هزار سال می‌رسد . گانودرما گونه قارچ کمیاب است که در شرق آسیا به وفور یافت می‌شود و در رژیم غذایی آسیایی‌ها جایگاه ویژه‌ای دارد کشت آن بسیار سخت می باشد و بر روی تنه درختان کهنسال انجام می‌شود قدمت آن به سالیان بسیار دور باز می‌گردد که فقط پادشاهان چین اجازه مصرف قارچ را داشتند چینی‌ها معتقدند که قارچ گانودرما عمر جاودانه می آورد به خاطر همین فقط پادشاهان بودند که استفاده می‌کردند چینی‌ها از اولین تولید کنندگان این قارچ بودند و هم اکنون در ایران کشت آن به مرحله انبوه رسیده و ایران را به مرز خودکفایی می رساند و تولیدات آن در شهر شیراز در کارخانه های بزرگ در حال انجام است گانودرما آنتی اکسیدان فوق العاده بالایی داشته و بدن را در برابر انواع بیماری ها ایمن کرده و بدن همیشه آماده مبارزه با انواع ویروسها .باکتریها و انواع بیماری هاست .



:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

عجیب است اگر باور داشته باشیم که از ترکیب زغال فعال و صابون بتوان ماده ای شگفت آور تولید کرد. صابون زغال

از ترکیب مواد صابونی با زغال سنگ فعال تولید میشود. امروزه از زغال چوب فعال در بسیاری از مواد آرایشی

و بهداشتی استفاده میگردد . علت این امر خواص فوق العاده زغال سنگ فعال در زیبایی است.

در ادامه به بررسی خواص صابون زغال میپردازیم. اما قبل از بررسی خواص ، توضیحاتی راجع به

ماده زغال سنگ فعال میدهیم. این ماده چیست و چه کاربرد هایی دارد.

زغال سنگ فعال چیست ؟

در طی هزاران سال دانشمندان و شیمیدانان از زغال سنگ فعال برای پاکسازی سموم از زهر

تصفیه آب و پاکسازی زخم استفاده میکنند. به تازگی بسیاری از شرکت های آرایشی و بهداشتی

در مواد آرایشی خود از زغال سنگ فعال به دلیل خاصیت پاکسازی سموم از پوست ، رفع جوش  های سر سیاه

و بسیاری دیگر از موارد زیبایی استفاده می نمایند. حال به بررسی خواص صابون دارای زغال سنگ فعال میپردازیم.

خواص زغال سنگ فعال چیست ؟

خواص صابون زغال فعال به علت ترکیباتی که دارد برای پوست شگفت انگیز است.

شمارا به دیدن تعدادی از این خواص دعوت می نماییم.

رفع چربی اضافه پوست

درمان آکنه

حذف سلول های مرده پوست

سفتی پوست صورت

کاهش دریچه منافذ پوست

جلوگیری از پیری زودرس پوست

مناسب انواع پوست

حذف سموم و ناخالصی های پوستی

درمان پسوریازیس

درمان شوره سر

رفع چربی اضافه پوست :

بسیاری از زنان و مردان با مشکلات چربی اضافه بر روی پوست صورت مواجه هستند. در این افراد چربی

بر روی نواحی مختلف صورت به خصوص بینی قرار میگیرد و باعث ایجاد جوش های سر سیاه و مشکلات دیگر میشود.

صابون زغال سنگ آرپی با برطرف نمودن چربی های اضافه پوستی سبب تعادل در چربی موجود بر روی پوست میشود.

درمان آکنه :

آکنه به علت بروز عفونت های پوستی و وجود سموم بر روی پوست ایجاد میشود. با صابون زغال فعال میتوان

سموم و ناخالصی ها را از روی پوست برداشت و به گونه ای پوست را لایه برداری مناسب کرد.



:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

گونه گذاری با روغن زالو:

گونه گذاری با روغن زالو روشی طبیعی برای برجسته شدن گونه ها بدون نیاز به تزریق چربی و یا قرار دادن پروتز در گونه ها می باشد. این روش بهترین و مطمئن ترین راه پر شدن گونه ها بوده و ماساژ گونه ها با این روغن طبیعی سبب تغذیه سلول های پوستی در این ناحیه شده و در بازسازی و نوسازی سلول های این ناحیه تاثیر بسزایی دارد. شما با ماساژ گونه های خود با این روغن طبیعی به راحتی در مدت کوتاهی می توانید گونه هایی برجسته و صورتی جوان داشته باشید.

 

روغن زالو بزرگ کننده باسن:

روغن زالو بزرگ کننده باسن نیز می باشد و استفاده موضعی از آن در زنانی که از کوچکی باسن خود رنج می برند و علاقمندند تا باسنی برجسته و حجیم داشته باشند می تواند مفید و سودمند باشد. شما می توانید با استفاده از این روغن در یک دوره سه ماهه شاهد تغییرات سایز باسن خود بوده و به راحتی باسنتان را برزیلی کنید.

 

روغن بزرگ كننده عضلات آقایان:

روغن بزرگ كننده عضلات آقایان بهترین راه عضله سازی در مردان بوده و جایگزین مناسبی برای محصولات و پودر های بدنسازی می باشد. ورزشکارانی که از آمپولها و پودرها برای پرورش اندام خود استفاده می کنند باید بدانند سخت در اشتباه اند و می توانند از روش مطمئن تر و ایمن تری برای تقویت عضلات خود استفاده کرده و سلامتی خود را به خطر نیندازند. این محصولات مصنوعی بوده و می تواند موجب از دست دادن جان آن ها شده و یا عوارض جبران ناپذیری را به همراه داشته باشد. یکی از افرادی که از روغن زالو برای پرورش اندام خود استفاده نموده است در کمتر از سه هفته شاهد نتایج شگفت انگیزی بوده و اذعان داشته است که پس از استفاده از روغن زالو در مدت کوتاهی دور بازوهایش دو برابر شده و هیبتی مردانه پیدا کرده است. او با این روش به طور طبیعی اندام های خود را حجیم ساخته و عضلاتی قوی و استایل بدنی زیبایی دارد.

 

روغن زالو حجم دهنده سینه ها:

روغن زالو حجم دهنده سینه ها بوده و استفاده از آن برای افزایش سایز سینه ها روشی کاملا بی خطر و ایمن می باشد. این روغن علاوه بر زالو دارای ترکیبات و روغن های گیاهی ارزشمندی است که موجب حجیم شدن سینه ها شده و اثرات آن در بزرگ شدن سینه به اثبات رسیده است.

 

روغن بزرگ كننده اندام آقایان:

روغن بزرگ کننده اندام آقایان (روغن زالو ) دارای فرمولاسیون پیشرفته و بی نظیری است که موجب افزایش مدت روابط جنسی و پیشگیری از انزال زودرس می شود. این روغن همچنین می تواند در افرادی که دچار کوچکی اندام مردانه خود هستند موثر بوده و استفاده موضعی از روغن زالو اصل در بزرگ شدن اندام این دسته از افراد و بهبود روابط جنسی سودمند است. تحقیقات میدانی انجام شده نشان داده است مردانی که از این روغن استفاده نموده اند میل جنسی بیشتر و مدت زمان نزدیکی بیشتری با همسران خود داشته اند و میزان سفتی عضو تناسلیشان در مقایسه با قبل بسیار افزایش یافته است.

 

روغن زالو برای چاقی صورت:

خواص روغن زالو برای صورت را به طور خلاصه وار می توان شامل موارد زیر دانست:

• جوانسازی پوست صورت

• پرشدن و چاق شدن صورت

• ترمیم آسیب های پوست صورت مانند آکنه و …

• بهبود جریان خونرسانی در پوست صورت و انتقال مواد مغذی به این ناحیه

• جلوگیری از چین و چروک بر روی پوست صورت

• محو کننده لک های صورت

• شاداب و شفاف کننده پوست



:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

این گیاه از هسته درخت ارگان (Argania spinosa L.) حاصل می شود ، این روغن گیاه منحصر به مراکش است اما از نظر تاریخی استفاده روغن روغن آرگان نبود. مردم در سراسر جهان از بسیاری از مزایای روغن آرگان برای کمک به درمان عفونت های پوستی ، نیش های گزاف و لک های پوستی استفاده کرده اند. و اکنون در سراسر جهان توسط مردان و زنان استفاده می شود و به دنبال یک مرطوب کننده موثر و طبیعی برای پوست و مو هستند. (3)

 

یکی از دلایل اصلی خرید روغن آرگان بسیار درمانی است ، زیرا سرشار از ویتامین A و ویتامین E است. با این حال ، روغن ارگان مراکش نیز دارای آنتی اکسیدان ها ، اسیدهای چرب امگا 6 و اسید لینولئیک است. تحقیقات نشان می دهد که هنگامی که روی پوست اعمال می شود ، مزایای روغن آرگان شامل کاهش التهاب در ضمن مرطوب کردن پوست است. (4)

 

در صورت استفاده خارجی ، تروکوفرول از ویتامین E به تقویت تولید سلولی و در عین حال ترویج پوست و مو سالم کمک می کند. به همین دلیل است که شرکت های آرایشی آن را در محصولات ضد پیری بالا ، مراقبت از مو و پوست خود قرار می دهند.

 

خبر خوب این است که برای به دست آوردن مزایای روغن آرگان لازم نیست محصولات لوکس و مویی را برای مراقبت از پوست خریداری کنید. شما می توانید فقط روغن خریداری کنید ، و آن را به یک افزودنی همه کاره برای روال زیبایی خود تبدیل می کند. اگرچه 100 درصد روغن آرگان می تواند گران باشد ، فقط یک یا دو قطره مو و پوست را در طول روز تغذیه می کند.



:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

خواص روغن خراطین اصل چیست ؟

خواص روغن خراطین اصل با توجه به مواد غنی همچون پروتئین ، الانتئین ، امگا ۶ ، امگا ۹ و امگا ۳ بی شمار است.

ولی در این بخش به مهمترین خواص روغن خراطین اصل اشاره می نماییم و سپس توضیحات کاملی ارائه می نماییم .

۱۲ خاصیت از خواص روغن خراطین اصل عبارتند از :

حجم دهنده ی فوق العاده موثر برای آلت تناسلی اقایان ( بزرگ کننده آلت تناسلی )
افزایش دهنده ی طول و قطر اندام بدن به مرور زمان
بزرگ کننده فوق العاده موثر سینه و باسن خانم ها
سفت کننده و فرم دهنده ی سینه و باسن خانم ها
از بین برنده چین و چروک صورت
از بین برنده رد جوش و اسکار های به جا مانده روی صورت
حجم دهنده ی لب و گونه
افزایش گردش خون در موضع استفاده شده روغن
افزایش اعتماد به نفس جنسی و حس قدرت در رابطه
چاق کننده ی صورت
به مقدار قابل توجه درمانگر زود انزالی
از بین برنده گودی زیر چشم
از بین برنده خطوط پنجه کلاغی
از بین برنده کامل خط خنده
خاصیت ۱ : حجم دهنده ای موثر برای آلت تناسلی آقایان :
روغن خراطین اصل افزایش دهنده طول و بزرگ کننده کلفتی ، فوق العاده موثر برای آلت تناسلی آقایان می باشد.
علت این امر داشتن الانتئین زیاد در خرید روغن خراطين می باشد.
الانتئین ماده ی افزایش دهنده ی حجم اندام های بدن است.

خاصیت ۲ : افزایش دهنده ی سایز و قطر اندام های بدن :
یکی از خواص روغن خراطین اصل افزایش دهندگی قابل توجه آن برای موضع استفاده شده است.

بدین صورت که ناحیه ای را که روغن خراطين بر روی آن استفاده می گردد به مرور زمان طول ، اندازه و قطر آن افزایش می یابد.

خاصیت ۳ : بزرگ کننده سینه و باسن خانم ها :
از دغدغه های بسیاری از خانم ها ، کوچکی و شل بودن سینه و باسن است .

از دیگر خواص روغن خراطین اصل می توان به بزرگ و سفت کنندگی و فرم دهی فوق العاده آن اشاره کرد.

با ریختن روغن خراطين اصل بر روی سینه و بـاسن و مالش دادن آن موضع به مرور زمان فرم و اندازه دلخواه را بدست می آورد .

این خاصیت از خواص روغن خراطین افراد بسیاری را به سمت این روغن جذب نموده است

خاصیت ۵ : سفت کننده و فرم دهنده سینه و باسن خانم ها :
از خاصیت اعجاب انگیز دیگر خراطین میتوان سفت کنندگی و فرم دهندگی در کنار حجم دهندگی اشاره نمود.
حجم بدون فرم بسیار زننده خواهد بود .
لذا این روغن با خاصییتی که دارد اندام را به فرم متناسب خود میبرد و شما میتوانید با مرور زمان و ماساژ های خود فرم دلخواه را به آنها بدهید .



:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

مردانی که در عملکرد جنسی خود مشکل دارند، بدلیل خجالت ممکن است تمایلی به صحبت با دکتر در مورد مشکلشان نداشته باشند. اما طب مدرن می داند که توضیحات پزشکی و روانی متعددی برای اختلال نعوظ وجود دارد.

 

همچنین برای حل این مشکل و خجالت کشیدن بیمار، پزشکان از مشاوره خصوصی استفاده می کنند. اگر شما یا کسی از نزدیکانتان مشکل نعوظ دارد، این مقاله اطلاعات مفیدی ارائه می دهد.

 

اختلال نعوظ چیست؟

 

هنگامی که آلت تناسلی مرد توانایی ایجاد نعوظ یا حفظ نعوظ به مدت کافی جهت انجام عمل مقاربت جنسی، (بزرگ و سفت شدن آلت مردان را نعوظ میگویند) را ندارد.

 

اکثر مردان گاهی اوقات، برخی از مشکلات سخت شدن یا نعوظ ماندن آلت تناسلی را تجربه کرده اند، اما این اختلال نعوظ نامیده نمیشود که باعث نگرانی شود. تنها در صورتی که در عملکرد جنسی مشکل ایجاد کند و آنرا غیر ممکن سازد و سبب نارضایتی مداوم شود، اختلال نعوظ نامیده میشود.

در دیدگاه کلی تر، دو نوع اختلال نعوظ می تواند زندگی جنسی مردان را تحت تاثیر قرار دهد. علت اصلی پزشکی و یا روانی است.

 

در اینجا، روانی اجتماعی به معنای اثرات روانی – از جمله اثرات روابط اجتماعی بر عملکرد جنسی است. البته، شرایط پزشکی نیز روی سلامت روانی تاثیر می گذارد، و در حالی که علت اصلی ناتوانی جنسی،عوامل پزشکی یا روانی است، بین این دو می تواند همپوشانی وجود داشته باشد

 

اختلال نعوظ به طور گسترده ای به عنوان “ناتوانی جنسی” شناخته می شود .

حقایقی درباره اختلال نعوظ

 

در اینجا به برخی از نکات کلیدی در مورد اختلال نعوظ اشاره میکنیم. جزئیات و اطلاعات بیشتر در ادامه این مقاله گفته شده است.

 

• اختلال نعوظ مشکل مداوم نعوظ برای داشتن رابطه جنسی رضایت بخش است.

 

• علل آن معمولا پزشکی هستند اما روانی نیز می تواند باشد.

 

• علل پزشکی معمولا در نتیجه یک بیماری زمینه ای موثر بر عروق خونی یا اعصاب تامین کننده آلت تناسلی مرد بوجود می آیند.

 

• داروهای تجویزی متعدد، مواد مخدر تفریحی، الکل و سیگار کشیدن همه می تواند علل بروز این مشکل باشند.

 

• شرایطی مانند دیابت و بیماری های قلبی که با کمک دکتر توسط تعدادی از سوالات، آزمایش خون و معاینه فیزیکی تشخیص داده میشود. • درمان اولیه ی اختلال نعوظ با دارویی به نام PDE-5 بازدارنده، از جمله قرص نعوظ کننده (ویاگرا) صورت میگیرد.

 

• در مواردی نیز دستگاه های مکانیکی استفاده شده و برای افرادی که به درمان دارویی پاسخ نمیدهند، ممکن است عمل جراحی، برای قرار دادن ایمپلنت آلت تناسلی جهت کمک به رسیدن به نعوظ کننده بکار برود.

چه چیزهایی باعث اختلال در نعوظ میشوند؟

 

در این بخش:

 

• علل مربوط به رگهای خونی (عروق)

• فهرست کامل علل بیولوژیکی برخی از داروهای تجویزی است که می تواند باعث ED شود.

• علل روانی

• آیا دوچرخه سواری میتواند سبب اختلال نعوظ شود

• بیماری پروستات و اختلال نعوظ

 

برای درک علل اختلال نعوظ، درک چگونگی رخداد جسمی آن لازم است.

 

آرامش عضلات (در بخش هایی از آلت تناسلی مرد و دیواره های شریان های غذارسان) اجازه می دهد تا خون به بافت اسفنجی سیلندر شکل برود و دریچه های ماهیچه های دیگر مانع از خروج خون از آلت و کم شدن فشار وریدی میشوند.

این سختی و به اصطلاح نعوظ تا زمانی که تحریک متوقف و یا انزال روی دهد، همچنان ادامه دارد.

این فرایند جریان خون توسط محرک های عصبی و هورمونی از مغز، هنگامی که لمس یا تحریک جنسی صورت بگیرد،هدایت میشود. این سیگنال های مغزی با وارد شدن استرس سرکوب میشوند.

 

اختلال در عملکرد فیزیولوژیکی طبیعی هر یک از موارد زیر ،می تواند بر اختلال در نعوظ طبیعی تاثیر بگذارد.

• جریان خون

• پیامهای عصبی

• هورمون

 

علل عروقی که بر جریان خون تاثیر می گذارند، و علل عصبی که سیگنال های عصبی را تحت تاثیر قرار میدهند، علل پزشکی عمده در اختلال نعوظ میباشند. بیماری های زمینه ای آترواسکلروز و دیابت ازین دسته اند.

سیگار کشیدن و دیابت اغلب باعث تصلب شرایین شده، و این تنگی یا گرفتگی در عروق آلت تناسلی، شایع ترین علت عروقی برای اختلال نعوظ میباشد

دیابت نیز می تواند به نوروپاتی و آسیب به نورون ها منجر شود. نوروپاتی دیابتی یک علت شایع عصبی اختلال نعوظ است که ناشی از انواع مختلف عمل جراحی در اطراف لگن است.

علل نورولوژیکی (عصبی) که کمتر شایع هستند عبارتند از: سکته مغزی، یک نوع صرع (تشنج پیچیده جزئی)، مولتیپل اسکلروزیس یا ام اس، نوروپاتی غیر دیابتی، و آسیب نخاعی .



:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

آیا روغن مار را می شناسید و از خواص آن چیزی می دانید؟ مار موجودی  عجیب است و روغن آن عجیب تر  , که از دیر باز مورد توجه تمام علوم مختلف به ویژه طب سنتی بوده و در برخی اقوام و ملل مختلف مورد پرستش قرار گرفته است.

مار همان اندازه که خطرناک و کشنده می تواند باشد به همان اندازه نیز شفابخش است .

از سم ،‌گوشت و روغن آن ( روغن مار اصل )  استفاده های فراوانی می شود .

به عنوان مثال :

سم مار برای ساخت داروهایی  متفاوت و درمان برخی مشکلات قلبی و عروقی و بعضی گرفتگی های عروقی مورد استفاده قرار می گیرد.

سم مار خاصیت رقیق کننده در خون را داراست.

مار در تمام دنیا یافت می شود اما خطرناک بودن آن بستگی به محیط آن دارد.

مثلا سمی ترین مارهای ایران در مناطق کویری است و بین قوی بودن سم مار و گرم و خشک بودن محیط رابطه مستقیم دارد .

یعنی هر چه گرم تر باشد سم ان مار قوی تر است.

روغن مار از گرانقیمت ترین روغن های جهان است.

جالب اینجاست که هرچه مار خطرناک تر باشد روغن مار خالص دریافتی از آن برای درمان موثرتر است.

از نظر خاصیت اگر اصل و خالص باشد و اگر از مار تهیه شده باشد دارای تاثیر و قدرت شفابخشی بسیار زیاد است .

متاسفانه  امروزه ۹۰ درصد روغن های مار  بازار تقلبی است.

روغن مار همان طور که از نامش پیداست از مار تهیه می شود و یکی از گران قیمت ترین روغن های دنیاست.این روغن اگر به صورت کاملا اصولی و با درجه خلوص بسیار بالا تهیه شود می تواندخواص درمانی بی شماری داشته باشد .اما بیشتر افراد روغن مار را روغنی مفید برای پرپشت کردن موها می دانند و رمز و راز پرپشت بودن موهای زنان هندی را به استفاده از این روغن نسبت می دهند.

بنابراین اگر از ریزش موهای خود رنج می برید و علاقمندید تا موهایی زیبا ، بلند و پرپشت داشته باشید و می خواهید به راحتی موهایتان را تقویت کنید توصیه می کنیم از روغن مار استفاده کنید .این روغن با تغذیه فولیکول های مو موجب سلامت مو و پوست سر می شود و به راحتی از ریزش موهایتان جلوگیری می کند.نکته ای که در اینجا باید بدان توجه کنید اینست که این روغن را باید به صورت اصل و مرغوب خریداری کنید.



:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 31 شهريور 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

اغلب مردان به صورت گاه و بیگار دچار مشکل برای دستیابی به نعوظ می شوند. اگر مردان صادقانه برخورد کنند حتما به شما خواهند گفت که حداقل یک بار ناتوانی جنسی را تجربه کرده اند. هر یک بار اختلال نعوظ برای یک مرد می تواند ویرانگر باشد و کل هویت مردانه او را تضعیف کند. یکی از درمان های این بیماری قرص نعوظ کننده می باشد.

 

تا اوایل دهه 1970 کارشناسان معتقد بودند که دلیل اغلب مشکلات نعوظ، روانی است ولی امروزه جامعه پزشکی ، داروها، انتخاب شیوه زندگی و اسیب ها را به عنوان رایج ترین عوامل اختلال نعوظ می شناسند. در این مقاله توصیه های کارشناسان برای مقابله با اختلال نعوظ را در اختیار شما می گذاریم:

1 . برای درمان اختلال نعوظ ، به خودتان وقت بدهید

با افزایش سن، یک مرد به مدت زمانی بیشتری برای تحریک تناسلی و ایجاد نعوظ نیاز دارد. برای مردان 18 تا 20 ساله، نعوظ فقط چند ثانیه طول می کشد. در دهه 30 و 40 ممکن است این زمان به 1 تا 2 دقیقه برسد. ولی اگر در 60 سالگی بعد از 2 دقیقه به نعوظ نرسیدید به معنای ناتوانی نیست فقط به زمان بیشتری نیاز دارید. فاصله زمانی بین انزال تا نعوظ بعدی با افزایش سن افزایش پیدا می کند. در برخی مردان 60 تا 70 ساله ممکن است یک روز با بیشتر طول بکشد تا بتوانند نعوظ مجدد داشته باشند. باید بپذیریم که این روند طبیعی افزایش سن است.

2 . برای درمان اختلال نعوظ ،داروهایتان را بررسی کنید

ممکن است ریشه مشکل شما داروهای تجویز شده باشند یا ممکن است مشکل از داروهای بدون نسخه مانند آنتی هیستامین ها، دیورتیک ها یا داروهای قلب و فشار خون یا آرام بخش ها باشد. البته همه به صورت مشابه به یک دارو واکنش نشان نمی دهند. تاثیر داروها بر اختلال نعوظ معمولا در مردان بالای 50 سال دیده می شود که تقریبا 100 داروی شناخته شده با این قابلیت وجود دارند. اگر به داروهای خود مشکوک هستید با پزشک یا داروساز در مورد تغییر دوز مصرفی یا تغییر دارو مشورت نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 شهريور 1398 | نظرات ()