نوشته شده توسط : ادمین

روغن هسته انار با پرس کردن سرد دانه‌های انار به دست می‌آید. این روغن به زیبایی کهربا است و بوی مطبوع میوه‌ای دارد. روغن هسته انار بسیار مغذی است و برای اهداف درمانی و زیبایی به صورت موضعی بر روی پوست و به صورت خوراکی مصرف می‌شود. خواص بی‌نظیر روغن هسته انار  باعث می‌شود تا برای اهداف مراقبت از پوست و مو بسیار کارآمد ظاهر شود و در ترکیب بسیاری از محصولات آرایشی و بهداشتی مانند صابون، ژل‌های حمام، روغن‌های ماساژ، مرطوب کننده‌ها و سایر محصولات مراقبت از پوست استفاده شود.

روغن هسته انار از ترکیبات موثری چون سابینن، مایکنا، لیمونن، آلفا پینن، ترپیننول و ... تشکیل یافته است که حتی مقادیر ناچیزی از این مواد اثرات درمانی فوق‌العاده‌ای دارند.

در این مطلب با بعضی از خواص روغن هسته انار آشنا شوید.

1. تقویت کردن پوست با روغن هسته انار

روغن هسته انار کراتینوسیت‌ها (سلول‌های اصلی که در لایه بیرونی پوست وجود دارند) را تحریک به تولیدمثل و رشد می‌کند. این عمل باعث می‌شود که آسیب‌های وارد آمده به پوست ترمیم شود. در نتیجه زندگی دوباره‌ای به پوست بخشیده می‌شود و پوست ظاهر بهتری پیدا می‌کند.

2. خواص ضدالتهابی

روغن هسته انار برای افرادی که از اگزما، پسوریازیس و آفتاب‌سوختگی رنج می‌برند مناسب می‌باشد. این روغن پوست آن‌ها را آب‌رسانی و نرم می‌کند. مواد ضدالتهابی موجود در این روغن التهاب و قرمزی پوست را بهبود می‌بخشد. روغن هسته انار مواد مغذی را به طور مستقیم به پوست می‌رساند و تولد دوباره پوست را تسریع می‌کند.

3.روغن هسته انار مناسب برای تمام انواع پوست‌ها

مانند بسیاری از روغن‌های مخصوص، روغن هسته انار تا عمق پوست نفوذ می‌کند و رطوبتی ماندگار و سالم را برای پوست به همراه دارد. این روغن هم برای پوست‌های چرب و پر آکنه و هم برای پوست‌های خشک مناسب است.

4. اثرات آنتی‌اکسیدانی

مانند میوه انار روغن هسته انار نیز اثرات آنتی‌اکسیدانی دارد و با بسیاری از آنتی‌اکسیدان‌ها که عامل سرطان‌های پوستی می‌باشد مبارزه می‌کند. این روغن به دلیل دارا بودن کلاژن باعث قوام یافتن و الاستیسیته در پوست می‌شود.

5. بهبود بافت پوست با روغن انار

روغن انار دارای نوعی پیش‌ساز هورمون استروژن است که بسیار سازگار با بدن انسان می‌باشد. این روغن تعادل هورمونی در زنان و مردان را ایجاد می‌کند و به دلیل وجود همین پیش ساز هورمونی برای بهبود بافت پوست مناسب است.

6.ساخت کرم‌های ضد پیری با روغن  انار

از جمله مواد تشکیل‌دهنده‌ی کرم‌های ضد پیری روغن هسته انار است. اثر تجدیدکنندگی در این روغن علامت‌های بارز پیری بر روی پوست را پاک می‌کند.



:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 18 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

روغن بادام شیرین از فشرده شدن و روغن گیری مغز بادام شیرین تهیه میشود. روغـن بادام شیرین به دلیل بوی مطبوعی که دارد به عنوان خوشبو کننده محصولات آرایشی و خوشبو کننده های هوا نیز استفاده می شود. برخی از مهمترین خواص این روغن به شرح زیر میباشد:

• استفاده از روغن بادام یکی از بهترین روغنها برای ماساژ درمانی است و باعث تسکین دردهای عضلانی میشود.

• روغن بادام شیرین برای تقویت و زیبایی موها بسیار مفید است. استفاده از این روغن به درمان ریزش مو، موخوره و شوره سر کمک میکند و باعث افزایش لطافت، نرمی و درخشندگی مو میگردد.

• از مهمترین خواص روغن بادام شیرین، فواید این روغن برای سلامت، جوانسازی و زیبایی پوست است. مالیدن این روغن به پوست صورت باعث نرمی و آبرسانی پوست شده، در کاهش چین و چروک پوست و پیشگیری از ایجاد آن بسیار موثر است. همچنین استعمال موضعی روغن بادام شیرین بر روی پوستهایی که دچار آفتاب سوختگی، لک یا جای زخم شده اند بسیار مفید و به درمان این مشکلات کمک میکند.

• استفاده از روغن بادام شیرین برای ناخنها مفید است و باعث نرمی پوست اطراف ناخن و سلامت ناخنها میشود.

• مصرف روغن بادام شیرین برای مژهها و ابروها بسیار مفید است و باعث تقویت مژه و پر پشت شدن ابرو میگردد.

• استفاده از روغن بادام شیرین برای درمان خشکی و ترک خوردگی لبها مفید است.

کاهش چین و چروک پوست، درمان ریزش مو، موخوره و شوره سر، تقویت حافظه، تنظیم کلسترول و فشار خون از مهمترین خواص روغن بادام شیرین است.

• از دیگر خواص روغن بادام شیرین کمک به درمان سرفه است، به این منظور خوردن آن با کمى کتیرا و شکر جهت درمان سرفه های خشک و باز شدن صدا سودمند است .همچنین مصرف این روغن به درمان سینه پهلو کمک می کند.

• استعمال روغن بادام شیرین در بارداری به پیشگیری و درمان ترکهای پوست در دروان بارداری کمک میکند.

• روغن بادام سرشار از اسیدهای چرب امگا۳ است و مقدار مناسبی پتاسیم دارد. مصرف خوراکی این روغن، به تغذیه‌ سیستم عصبی و تقویت حافظه کمک شایانی می کند.

• روغن بادام شیرین محتوی سدیم کم و پتاسیم بالا است از این رو به تنظیم فشار خون و کلسترول کمک میکند و روغنی مفید برای بیماران قلبی عروقی است.

• مصرف روغن بادام شیرین به صورت خوراکی به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک میکند و به دلیل دارا بودن خاصیت ملین برای درمان یبوست مفید است.

میوه بادام شیرین منبع غنی از روغن است و حدود ۶۰-۳۶ درصد میوه را روغن تشکیل می دهد. اولئیک اسید بیشترین مقدار اسیدهای چرب را در این روغن به خود اختصاص داده است. همچنین روغن بادام منبع غنی از ویتامین ای، پروتئین و مواد معدنی است.

روش تهیه روغن بادام:

برای تهیه روغن بادام خانگی، مقداری مغز بادام را داخل تابه حرارت دهید تا برشته شود. سپس آنها را داخل آسیاب برقی ریخته و آسیاب کنید تا به شکل خمیر در آید. خمیر روغنی به دست آمده را داخل دستمالی ریخته و آن را داخل دستمال به شکل توپی در آورده و فشار دهید تا روغن بادام استخراج شود. بهتر است چند روزی روغن را به حال خود رها کرده تا ذرات معلق در روغن ته نشین شود سپس روغن را از سطح برداشته و استفاده نمایید .

موارد احتیاطی و منع مصرف روغن بادام شیرین:

افرادی که به آجیلها حساسیت دارند، بایستی در مصرف روغن بادام نیز احتیاط کنند.

استفاده از روغن بادام شیرین برای پوست و مصرف خوراک آن مضر نیست ولی در مورد روغن بادام تلخ به دلیل وجود مواد سمی استفاده خوراکی آن ممنوع است.

مصرف زیاد روغن بادام می‌تواند باعث افزایش بیش‌ از حد ویتامین ای شود که به اسهال، تاری دید، گیجی و ضعف منجر می‌شود.



:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 18 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

اگرچه شما ممکن است روغن هسته انگور را در آشپزی خود بکار ببرید ، اما روغن هسته انگور اساسا برای درمان موهایتان مناسب است مانند ماساژ روغن هسته انگور یا روغن نارگیل و همچنین روغن زیتون، روی سر، که یک راه عالی برای مرطوب کنندگی مو و نرم کنندگی آن است و در بخش محصولات زیبایی و یا حتی درمانی، معروف است ، این بخش از سلامت نمناک را به بررسی فواید و خواص روغن هسته انگور اختصاص داده ایم.

فواید و خواص روغن هسته انگور برای زیبایی پوست و مو درمان بیماری ها

درمان و کنترل دیابت با مصرف روغن هسته انگور:

روغن هسته انگور حاوی محلول اسید لینولئیک است که یک محلول اسید چرب اشباع نشده محسوب می شود و برای افرادی که دارای دیابت هستند، بسیار مفید خواهد بود. همانطور که در تحقیقات مشخص است، مصرف خوراکی محلول اسید لینولئیک میتواند مسائل مربوط به دیابت را کاهش دهد بنابراین، مصرف روزانه شربت هسته انگور که پر از محلول اسید لینولئیک و همچنین سایر عناصر گلیسمی است ،به مسائل دیابت کمک می کند. مصرف هسته انگور اثر فوق العاده ای در تمام انواع دیابت دارد.

یک پیشنهاد این است که قرص هسته انگور را دو بار در روز برای این بیماری مصرف کنید.

تقویت گردش خون با مصرف روغن هسته انگور:

روغن استخراج شده از هسته انگور به روند ایمنی بدن کمک می کند و همچنین گردش خون بدن ما را تقویت می کند.

کمک روغن هسته انگور در تعادل سازی رنگ پوست:

از آنجایی که ممکن است درمان با روغن هسته انگور، لایه های چرب به نظر برسد، اما این چیزی است که دقیقا برای روغن هسته انگور لازم است مورد نهایی که شما باید با لایه های چرب پوست خود انجام دهید پاک کردن آن است. روغن هسته انگور ملایم به نظر می رسد و به هیچ وجه پوست روغنی سنگینی را حس نمی کنید.به طور متناوب، اساسا لایه های پوست را مرطوب می کند، کنترل لکه های خشک شده و همچنین لکه های چرب و روغن پوست را برعهده می گیرد تا بهبود دهد مانند یک تونر استفاده کنید، روغن هسته انگور ممکن است به منافذ پوستی وارد شود و پس از آن شیوع آکنه را از بین ببرد.

بهبود جراحت و آکنه با روغن هسته انگور:

مطمئنا، این روغن حاوی محلول اسید لینولئیک است و در نتیجه لایه های پوستی شما قوی و مستحکم می کند. با وجود مواد دی اکسید کنندگی اش، منافذ پوست را تمیز می کند و جوش و همچنین آکنه را درمان و از شیوعشان جلوگیری می کند.

روغن هسته انگور مرطوب کننده و تغذیه پوست مرده:

یک روغن مناسب برای جذب، نرم کننده در لایه های پوستی است و به شما اجازه می دهد تا پوستتان را تغذیه کنید. نقش یک مرطوب کننده ارگانیک را دارد که ممکن است غیر چرب و حتی ملایم برای لایه های پوست باشد.

روغن هسته انگور مانند یک آنتی بیوتیک عمل می کند:

روغن هسته انگور دارای عناصر ضد میکروبی قوی است که می تواند برای هر گونه آسیب، زخم، و همچنین کبودی روی لایه های پوست مناسب باشد. علاوه بر مسدود کردن عفونتهای باکتریایی میکروبی بر روی این زخم ها، زخم را بهبود می بخشد و باعث می شود تا میزان کلی علامت ها تا حد زیادی کاهش یابد.

روغن هسته انگور مانند شربت مخصوص تناسب اندام عمل می کند:

روغن هسته انگور نیز به عنوان شربت شناخته می شود، اغلب به عنوان یک شربت مناسب برای تناسب اندام، منافذ و پوست، همچنین مو و برای بهبود سلامت جسمی استفاده می شود. به عنوان یک تونیک مو به طور خاص، به ریشه های مو کمک می کند و در طول زمان مواد مغذی به آن می رساند.



:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

امروزه کمتر کسی از خواص روغن آرگان بی خبر است. این روغن را از هسته ی میوه درخت آرگان تهیه می کنند و یکی از گرانترین روغن های جهان و به طلای مایع معروف است.

زنان مراکشی از سال ها پیش، برای جوان سازی و تغذیه ی پوست، مو و بدن خود از این روغن استفاده می کردند. امروز نیز، بسیاری از سلبریتی ها برای شادابی و محافظت از پوست و موی خود از این روغن استفاده می کنند.

روغن آرگان (argan oil)، مقدار زیادی ویتامین E، اسیدهای چرب ضروری و آنتی اکسیدان دارد. این روغن برای انواع مختلف مو و پوست مفید است. ادامه ی مقاله را بخوانید تا با خواص روغن آرگان برای پوست و مو، و چگونگی استفاده از آن آشنا شوید. مطمئنیم بعد از خواندن این مقاله، اگر به خرید روغن آرگان دسترسی داشته باشید، آن را در برنامه مراقبتی پوست و موی خود قرار می دهید.

خواص روغن آرگان برای پوست

پوست را سالم و درخشان می کند

روغن آرگان مملو از آنتی اکسیدان های مناسب و اسیدهای چرب ضروری است. به همین دلیل، پوست را ترمیم و پاکسازی می کند.

قبل از اینکه به رختخواب بروید، مقدار کمی از روغن را روی پوست خود بزنید. سپس، به آهستگی آن را ماساژ دهید تا پوستی درخشان، سالم و لطیف داشته باشید.

پیری زودرس را به تأخیر می اندازد

افزایش آلودگی هوا و پرتوهای مضر خورشید آسیب زیادی به پوستتان می زنند. به دلیل این آسیب ها، رادیکال های آزاد روی پوست شما جمع می شوند و سطح مرطوب پوست را از بین می برند.

در نتیجه، پوستتان خشک می شود. از طرف دیگر، پوست شما در معرض پیری زودرس قرار می گیرد. ویتامین Eموجود در روغن آرگان صدمات رادیکال های آزاد را خنثی می کند. همچنین، ساپونین موجود در روغن آرگان، میزان رطوبت پوستتان را افزایش می دهد و کشسانی، درخشندگی و سفتی پوست شما را به دنبال دارد.

یک ماده مغذی مناسب برای پوست های حساس است

پوست های حساس به طور مرتب باید پاک و مرطوب شوند. روغن آرگان بهترین گزینه برای این کار است. قبل از خواب مقداری از این روغن را روی پوست خود بمالید و آن را به آرامی ماساژ دهید تا پوستی مرطوب و سرشار از مواد مغذی داشته باشید. حتی می توانید، از پاک کننده های حاویِ روغن آرگان در حمام نیز استفاده کنید.

راهی طبیعی برای داشتن لب ‌هایی نرم

داشتن لب هایی نرم و براق کار آسانی است. فقط کافی است ۳ تا ۴ قطره روغن آرگان را به شکر قهوه ای و وانیل اضافه کنید. با استفاده از این مخلوط سلول های مرده ی پوست لبتان را از بین ببرید تا لب هایی درخشان داشته باشید.

پیشگیری و کمک به درمان آکنه

روغن آرگان به دلیل داشتن آنتی اکسیدان های مختلف و ویتامینE ، یک ماده ضد التهاب عالی است. افرادی که از آکنه رنج می برند، می توانند از خواص طبیعی و ضد التهاب روغن آرگان برای مقابله و پیشگیری از آکنه استفاده کنند. همچنین استفاده از این روغن به تدریج جای جوش ها را از بین می برد.

ترمیم ترک های پوستی (STRETCH MARKS)

می توانید مقداری روغن آرگان را روی پوست خود ماساژ دهید تا از شر ترک های پوستی و جای زخم های خود خلاص شوید. تری ترپنوئیدهای موجود در روغن آرگان، جای زخم را ترمیم و از ایجاد عفونت پیشگیری می کنند.

درمان طبیعی اختلالات مختلف پوستی

روغن آرگان به دلیل ماهیت ضد التهاب و خواص ترمیم کنندگی و نرم کنندگی خود، راهکاری مطلوب و طبیعی برای پوست هایی است که به دلایل مختلف (مانند آبله مرغان و اگزما) ملتهب شده اند.



:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

زیاد شدن اسپرم با صدف دریایی:

شاید صدف دریایی هیچ جایی در سبد غذایی شما نداشته باشد در حالی که خواص بسیاری را در خود گنجانده است . صدف سرشار از روی است ، ماده معدنی که نقش مهمی در بهبود سطح تستسترون و تولید اسپرم در مردان دارد. مواد معدنی موجود در صدف یکی از قوی ترین ها برای بهبود رابطه جنسی و افزایش انرژی در مردان است .

 

تخم مرغ موثر در ازدیاد اسپرم:

شاید شما از این توصیه ی قدیمی ترها را شنیده باشید که به افراد نابارور و زنان نازا تخم مرغ خوری را پیشنهاد می کنند . تخم مرغ در لیست مواد غذایی اسپرم زیادکن هم قرار دارد و به دلیل داشتن میزان قابل توجهی پروتئین و ویتامین ای شرایط را برای تولید اسپرم سالم و قوی در بیضه ها فراهم می سازد. همچنین مصرف تخم مرغ برای از بین بردن رادیکال های آزاد که منجربه نابودی اسپرم در بدن مردان می شوند اهمیت دارد.

اسفناج برای زیاد شدن اسپرم:

برگهای سبز پرخاصیت برای مردان هم فایده دارند. از آنجایی که سبزیجات برگ سبز دارای مقدار زیادی اسید فولیک هستند ساختار و شکل کلی اسپرم را تقویت می کنند. کمبود سطح فولات در بدن باعث تغییر شکل اسپرم شده و آن را دارای دوسر و دو دم می کند که این عاملی برای ناموفق بودن عمل لقاح و باروری است که حتی اگر اسپرم قادر به تکمیل پروسه ی لقاح شود بارداری جنین ناقص شکل می گیرد پس اهمیت مصرف اسفناج برای تامین اسید فولیک بدن هم برای زنان و هم برای مردان ثابت شده است.

 

زیاد کردن اسپرم با خوردن موز:

موز حاوی انزیمی به نام بروملین است که موجب افزایش اسپرم در مردان می شود. این میوه غنی از ویتامین B است که می تواند در افزایش استقامت اسپرم و حتی تامین انرژی مردان تاثیرگذار باشد.

 

مارچوبه برای زیاد کردن اسپرم:

مارچوبه غنی از ویتامین سی است ، این خوردنی پرخاصیت اما کم طرفدار را از سالهای دور به عنوان یک ماده حجم دهنده اسپرم مردان می شناسند و برای درمان مردان نابارور از ان استفاده می شده است. میزان قابل توجهی از ویتامین سی موجود در مارچوبه اسپرم ها را در برابر رادیکال های آزاد یا به اصطلاح نابود کننده های اسپرم در مردان محافظت می کند.



:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین


سینه
روش های متعددی برای افزایش حجم و سایز سینه خانم ها وجود دارد.بعد از عمل جراحی که البته خطرناک ترین و پرهزینه ترین روش میباشد استفاده از حجم دهنده ها بیشترین تاثیر را دارد.

کرم ها و ژل های حجم دهنده به دلیل ترکیبات شیمیایی موجود در آنها دارای عوارض متعدد مثل سیاه و لکه دار شدن عضو ،سوزش و خارش های طولانی مدت میباشند. روغن خراطین با اثر گذاری بسیار بیشتر نسبت به کرم ها و ژل ها دارای کمترین عوارض مصرف میباشد

گونه
گونه ها نقش بسیار موثری بر زیبایی افراد بخصوص خانم ها دارد.امروزه با تزریق ژل به زیر گونه و یا گذاشتن پروتز گونه ،عمل زیبایی گونه را انجام میدهند.بدلیل حرکت ژل ها در زیر پوست و بوجود آمدن عوارضی مثل تورم ،کبودی و التهاب سلولی ، این نوع عمل در نزد بسیاری از متخصصان جراحی رد شده است. با استفاده از روغن طبیعی خراطین میتوانید حداکثر بعد از یک دوره یک ماهه و حداکثر چهل روزه به اندازه متناسب دلخواه و زیبایی مورد نظر دست یابید .

لب
یکی دیگر از اعضای صورت بخصوص صورت خانم ها،که عامل مهمی در زیبایی آنهاست.لب ها هستند.لب های نازک و باریک زیبایی دلنشینی ندارند و برعکس لب های حجیم و بزرگ بهمراه کمی آرایش میتواند چهره ای کاملا بینظیر و مطلوب از چهره نمایان کند.روش هایی که امروزه بکار میرود عمدتا تزریق ژل یا استفاده از دستگاه های پروتز میباشد. که جدای از هزینه بالا ،عوارض جبران ناپذیری نیز بهمراه دارد.روغن طبیعی خراطین با قدرت شگفت انگیز در حجم گذاری میتواند گزینه بسیار مناسبی برای افزایش حجم و اندازه لب ها باشد.دوره استفاده از این روغن برای لب ها یکماهه و بطور معمول یکبار استفاده در روز است

حجم دادن موضعی عضلات ورزشکاران
استعمال این روغن برای ورزشکاران پرورش اندام جهت سرعت رشد عضلات و حجم دهی بر یک یا چند عضله خاص مفید است و عوارض مصرف داروهای شیمیایی و هورمونی را نیز نخواهد داشت .

آلت جنسی آقایان
برای افزایش طول آلت از روش های جراحی،کاهش وزن و دستگاه های وکیوم و ...استفاده میشود.اما روغن طبیعی خراطین راهی بسیار مطمئن ،کم خرج و با بیشترین بازدهی در بین روش های ذکر شده میتواند باعث افزایش طولی در حدود 2 تا 5 سانتیمتر را در یک دوره 30 تا 45 روزه شود

تقویت و رشد موها
از دیگر خواص این روغن کمک به تقویت و رشد موها بوده، باعث شادابی و لطیف شدن مو میگردد .

افزایش دهنده جریان خون در رگها
ماساژ این روغن روی موضع عضلات موضع مورد نظر، با افزایش خون رسانی، باعث تغذیه بهتر شده و در نتیجه سرعت رشد و حجم گرفتن در آن عضله افزایش می یابد. همچنین به دلیل افزایش گردش خون یکی از روغنهای مورد استفاده در ماساز درمانی است و برای تسکین درد مفاصل و دردهای روماتیسمی بسیار مفید است .

از بین بردن خط اخم ، خط خنده و خط پیشانی
یکی از مهمترین و اصلی ترین کاربردهای این روغن استفاده از آن برای کاهش چین و چروک پوست، رفع خط اخم، خطوط پیشانی و در نهایت جوان سازی پوست است. امروزه یکی از اصلی ترین مواد گرانترین کرمهای جهان روغن خراطین است. همچنین این روغن در پوست صورت ایجاد شفافیت و درخشندگی میکند و پوست را فوق العاده نرم و لطیف نموده و همچنین اثر بی نظیری در کمرنگ کردن و محو نمودن لک های پوستی دارد .



:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

از علت تا درمان اختلال نعوظ

اختلال نعوظ به وضعیتی گفته می شود که مرد در طول رابطه جنسی قادر به رسیدن و یا حفظ نعوظ نمی باشد.در این مطلب درباره علت اختلال نعوظ در مردان و درمان آن مفصلا توضیحاتی ارائه میکنیم.می توانید از قرص نعوظ استفاده کنید.

اختلال نعوظ چیست و چگونه درمان می شود

اختلال نعوظ چیست؟

یکی از شایع ترین مشکلات جنسی که بسیاری از مردان به آن دچار هستند اختلال نعوذ است که در آن آلت تناسلی مرد توانایی ایجاد نعوذ و یا حفظ نعوذ را در هنگام برقراری رابطه جنسی را ندارد به زبان ساده تر یعنی هنگام مقاربت جنسی آلت مردان سفت و بزرگ نمی شود.

بسیاری از مردان مشکلات سخت شدن یا نعوظ ماندن آلت تناسلی را تجربه کرده اند اما اگر این حالات رابطه جنسی را مختل و غیر ممکن نکند و موجب ناراحتی شریک جنسی نشود نگران کننده نیست و اختلال نعوذ نامیده نمی شود.

نعوظ بر دو نوع است :

نعوظ روانی که فرد با دیدن یا شنیدن یا رفتارهای محرک جنسی از طریق ذهن مغز را تحریک می کند و از همان جا اعصاب، تحریکات را از راه نخاع به آلت تناسلی می رسانند و نعوظ رفلکسی که با تماس پوستی اتفاق می افتد. هرگونه تغییر یا اختلال در دستگاه عصبی یا عروقی مانع از نعوظ طبیعی در مرد خواهد شد. اختلال نعوظ هم منشأ جسمی دارد و هم منشأ روانی.

 

علت های اختلال نعوذ

یکی از علت های اختلال نعوذ دچار شدن به بیماری های مختلف و درمان های برخی از بیماری ها صورت می گیرد ، می باشد . این بیماری ها که سبب اختلال نعوذ می شوند عبارتند از:

دیابت

فشارخون بالا

بیماری قلبی و تنگ شدن عروق قلب

کلسترول بالا

ام اس

بیماری پارکینسون

درمان بوسیله ی تابش اشعه به منطقه لگن.

صدمات در ناحیه لگن یا نخاع

چاقی که سبب ابتلا به دیابت نوع 2 می شود.

اختلالات هورمونی مانند تیروئید و کمبود تستوسترون (هیپوگنادیسم)

اعتیاد به مواد مخدر سنتی و صنعتی و الکل و کوکائین

عوارض جراحی (پروستاتکتومی رادیکال، سیستکتومی، تراشیدن پروستات از راه مجرای ادرار و جراحی سرطان رکتوم)

اختلال و نقص ساختاری آلت تناسلی مرد، مانند بیماری Peyronies

درمان بیماری پروستات



:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

مار به همان میزان که خطرناک و کشنده است، شفابخش هم است. از سم، گوشت و روغن مار( روغن مار اصل) که از گران قیمت ترین روغن های دنیا است، استفاده های فراوانی ميشود . مثلا :سم مار براي ساخت داروهایی مختلف و درمان بعضی مشکلات قلبی و عروقی و برخی گرفتگی های عروقی مورد استفاده قرار می گیرد.

روغن مار چیست؟

براي تهیه روغن مار پوست مار را از بدنش جدا کرده و پوست به دست آمده را حرارت می‌دهند تا روغنی که در زیر پوست و انتهای دم مار وجود دارد در اثر حرارت حاصله از گوشت و پوست استخراج شود. روغن مار از چربی مار آبی چینی به دست مي‌ايد هرچند روغن های مار دیگری که از مار بوآ، مار دریایی و گونه های ديگر به دست می آیند هم وجود دارد.

 

این چربی، فراوری شده و به یک روغن غلیظ تبدیل ميشود که دارای سطح بالایی از یک اسید چرب امگا ۳ به نام ایکوزا پنتانوئیک اسید (EPA) است که خواصی براي سلامتی انسان دارد. کشورهای اصلی تولید کننده روغن مار کشورهای چین، ویتنام و تایلند هستند.

درصورتی که روغن مار اصل و خالص باشد دارای تأثير و قدرت شفابخشی بسیار زیاد است. متأسفانه امروزه ۹۰ درصد روغن های مار بازار تقلبی است. اسید چرب موجود در روغن مار واقعی را میتوان بصورت موضعی براي درمان بعضی بیماری ها بکار برد. جالب اینجاست که هرچه مار خطرناک تر باشد روغن مار خالص دریافتی از آن براي درمان موثرتر است.

فواید روغن مار

روغن مار دارای بعضی از فواید چشم‌گیر، من جمله کاهش درد آرتریت، بهبود سلامت پوست، تقویت سیستم ایمنی بدن، مراقبت از سلامت قلب، کاهش سوزش در پوست، افزایش عملکرد شناختی، ایجاد تعادل و تقویت مو است.

تقویت مو

این روغن درصورتی که بصورت کاملاً اصولی و با درجه اخلاص بسیار بالا تهیه شود میتواند خواص درمانی بیشماری داشته باشد ولی بیش تر اشخاص روغن مار را روغنی موثر براي پرپشت کردن موها ميدانند و رمز و راز پرپشت بودن موهای زنان کشور هند را به استفاده از این روغن نسبت می‌دهند.

این روغن با تغذیه فولیکول های مو باعث سلامت مو و پوست سر ميشود و از ریزش موهایتان پیشگیری ميکند. بنابراین درصورتی که از ریزش موهای خود رنج می برید و می خواهید موهایتان را تقویت کنید و موهایی زیبا، بلند و پرپشت داشته باشید، استفاده از روغن مار را امتحان کنید. روغن مار تقویت کننده مژه، ابرو، ریش و سبیل نیز میباشد و یکی از بهترین روغن های طبيعي براي تحریک پیاز مو به شمار مي‌ايد.



:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

آیا درباره‌ی خواص روغن زالو به عنوان یک داروی قوی برای درمان مشکلات نعوظ چیزی شنیده‌اید؟ برای حل مشکلات باروری در مردان روغن زالو به طور گسترده‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرد و می‌تواند به طور قابل توجهی طول آلت تناسلی مرد را افزایش دهد. قرن‌ها پیش، استفاده از زالو برای درمان بیماری‌های گوناگون رایج بود و بیشتر در هند باستان، یونان، آمریکا، اندونزی و اروپا مورد استفاده قرار می‌گرفت. فواید بسیاری برای روغن زالو وجود دارد که برای افراد عادی ناشناخته هستند. در ادامه‌ این مطلب شما را با خواص روغن زالو آشنا خواهیم کرد.

 

۱. تقویت سیستم ایمنی بدن

زالو دارای یک عامل مهارگر باکتری است. استفاده از روغن زالو بدن شما را قادر می‌سازد تا با بیماری‌ها مبارزه کند و در نهایت عملکرد سیستم ایمنی را بهبود بخشد. استفاده از آن اغلب توسط کارشناسان به مریضانی که از بیماری‌های مزمن نظیر ایدز و سرطان رنج می‌برند توصیه می‌شود.

 

۲. جلوگیری از فشار خون بالا و سکته مغزی

 

خواص روغن زالو (جلوگیری از فشار خون بالا و سکته مغزی)

با افزایش گردش خون در بدن می‌توان از فشار خون بالا و سکته مغزی جلوگیری کرد. روغن زالو دارای خواص ضد التهابی و ماده حیاتی هیرودین است که برای افزایش گردش خون و جلوگیری از لخته شدن خون در بدن مفید است. بنابراین، روغن زالو می‌تواند مانع از فشار خون شما و احتمال سکته مغزی شود. مطالعات همچنین آن را یک عامل بالقوه برای جلوگیری از بیماری‌های قلبی عروقی می‌دانند.

 

۳. کنترل دیابت

 

خواص روغن زالو

اغلب با پیشرفت دیابت انتقال خون به انگشتان پا، مچ پا و ساق پا مسدود می‌شود و بسیاری از مردم مجبور به قطع پای خود می‌شوند. این روغن می‌تواند از علایم پیشرونده دیابت جلوگیری کند. روغن زالو دارای عوامل کنترل سطح قند خون در بدن است. ماده‌ هیرودین که درون روغن زالو هست خون را رقیق می‌کند و از لخته شدن آن جلوگیری می‌کند. افراد مبتلا به دیابت دارای خون غلیظ هستند، بنابراین هیرودین در زالو می‌تواند خون را رقیق کند و در نتیجه فشار بر قلب و سیستم قلبی و عروقی را کاهش دهد.

 

۴. افزایش اندازه اندام تناسلی مردانه

یکی از مشهورترین خواص روغن زالو افزایش اندازه آلت تناسلی در مردان است. این روغن حاوی مواد هیستامین است که می‌تواند به عنوان یک توسعه دهنده عمل کند و اندازه آلت تناسلی را افزایش دهد. محققان توانایی روغن زالو را برای بزرگ کردن آلت تناسلی مردان نیز ثابت کرده اند.

 

۵. افزایش زمان نعوظ برای مردان

روغن زالو یک ابزار قدرتمند برای غلبه بر انزال زودرس است. روغن زالو مقدار زیادی نیتریک اکسید (NO) و هیرودین دارد که جریان خون را در دستگاه تناسلی افزایش می‌دهد. اکسید نیتریک می‌تواند به عنوان یک داروی ویاگرا عمل کند.



:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

آیا تا به حال راجع به ترکیبات غیر متعارف  صابون زغال شنیده‌اید؟ خوب، جالب است بدانید این‌ روزها در ترکیبات اولیه بسیاری از مواد آرایشی و بهداشتی و محصولات مراقبت از پوست از زغال و فواید اعجاب‌انگیز آن برای زیبایی استفاده می‌شود. در ادامه مطلب امروز با زغال و به خصوص فواید صابون زغال بیشتر آشنا خواهید شد.

در حقیقت استفاده از زغال مختص به دنیای مدرن نیست و ریشه مصرف آن به صدها سال قبل بازمی‌گردد. برای مثال در مصر باستان زغال به عنوان یک ضماد یا مرهم برای تسکین درد و ضدعفونی کردن زخم مورد استفاده قرار می‌گرفته است و هندی‌ها هم از زغال برای تصفیه آب مصرفی استفاده می‌کرده اند. در قرن ۱۸ میلادی داروسازان و شیمیدان‌ها به طور خاص زغال را مورد بررسی قرار دادند و متوجه تاثیر آن در پاکسازی سموم شدند. در حال حاضر زغال فعال (نوع فرآوری شده آن) در طی فرآیند تصویه‌سازی آب به عنوان یک فیلتر آب مناسب همراه با خاصیت سم‌زدایی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

اخیرا استفاده از زغال به دلیل خواص جادویی آن برای پوست و زیبایی پرطرفدارتر هم شده است. ممکن است کمی عجیب و غریب به نظر برسد اما زغال فعال (فرآوری شده و خالص) حاوی ترکیبات مهمی است که می‌توان از آن صابون‌ها و پاک‌کننده‌های طبیعی تهیه و استفاده کرد.

اما فواید استفاده از صابون زغال کدامند؟

 

۱- درمان پوست‌های چرب

خیلی از افراد با مشکلات ناشی از پوست‌های چرب دست و پنجه‌ نرم‌ می‌کنند و درگیر استفاده از روش‌های متعددی هستند که به بهبود شرایط‌ آن‌ها کمک می‌کند. صابون زغال چربی‌های اضافه را جذب می‌کند و هم‌زمان آلودگی‌های روی پوست را از بین می‌‌برد.

 

۲- پوست بی‌عیب و نقص

مطلب پیشنهادی

طرز تهیه ۳ غذای ساده و خوشمزه و فوری دانشجویی

طرز تهیه ۳ غذای ساده و خوشمزه و فوری دانشجویی

صابون زغال به طرز چشمگیری قابلیت از بین ‌بردن چربی‌های اضافه صورت، همراه با پاک‌کنندگی منافذ پوست از ناخالصی‌ها و آلودگی‌ها را دارد. علاوه بر این، صابون زغال سلول‌های مرده روی پوست را از بین برده و به صورت‌تان ظاهری درخشنده و بی‌عیب و نقص می‌دهد.

۳- صابون زغال برای رفع آکنه

صابون زغال فعال و خالص یک درمان بسیار مناسب و کارآمد برای رفع آکنه است. این صابون نه تنها سموم را از پوست پاک‌کرده بلکه با از بین بردن آلودگی‌ها به درمان آکنه کمک به‌سزایی می‌کند. حتی استفاده از این صابون می‌تواند به رفع جای جوش و آکنه هم کمک کند.

۴- کوچک و منقبض کردن منافذ پوست

اگر شما هم به واسطه شغل‌تان ساعات زیادی از روز را بیرون از منزل و در محیط آلوده و پر دود سپری می‌کنید احتمالا خودتان هم متوجه باز و بزرگ شدن منافذ روی پوست‌تان شده‌اید. متاسفانه اگر این عارضه درمان نشود این منافذ به قدری تغییراندازه می‌دهند که به راحتی قابل دید هستند. خوشبختانه استفاده از صابون زغال بهترین راه‌حل برای رفع این مشکل است. این صابون علاوه بر پاک‌سازی آلودگی‌ها و جرم‌ها به درمان منافذ بسته شده پوست هم کمک می‌کند و در نتیجه بدین شکل از بیش‌‌از اندازه بزرگ‌ شدن آن‌ها هم پیشگیری می‌شود.

۵- جلوگیری از پیری زود‌رس

مصرف صابون زغال یک روش موثر در جلوگیری از پیری زودرس محسوب می‌شود. این صابون با ممانعت از ایجاد چین‌ و چروک‌ها و خطوط ریز روی صورت از پیری صورت و ظاهری خسته  جلوگیری می‌کند.

۶- صابون زغال پوست‌تان را سفت و محکم می‌کند

با بالا رفتن سن و سال نشانه‌های پیری کم‌کم شروع به پیدا شدن می‌کنند و پیشگیری زودهنگام و به موقع می‌تواند از بیشتر شدن عوارض پیری به طرز چشمگیری جلوگیری کند. خوشبختانه، زغال توانایی این را دارد که پوست صورت را سفت‌تر کند و مانع از شل‌شدگی و افتادگی پوست شود.



:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 مهر 1398 | نظرات ()